Βασικές έννοιες. Επιχειρήσεις και διάκριση των επιχειρήσεων. Ίδρυση και οργάνωση επιχειρήσεων. Υποχρεώσεις των επιχειρήσεων. Διεύρυνση επιχειρηματικών ευκαιριών. Πολιτικές για την επιχειρηματικότητα και φορείς υποστήριξης. Διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού (προσλήψεις, εκπαίδευση, αμοιβές, απώλειες). Οικονομική διαχείριση και διαδοχή. Διεύρυνση επιχειρηματικών ευκαιριών. Προσδιορισμός των αναγκών των χρηστών. Έρευνα αγοράς. Ανάπτυξη επιχειρηματικών σχεδίων. Αξιολόγηση και προγραμματισμός επενδύσεων. Προϋπολογισμός. Χρηματοδότηση για την εκκίνηση νέων επιχειρήσεων. Διαχείριση επιχειρηματικών ονομάτων (brand names, trademarks). Ανάπτυξη επιχειρηματικών συνεργασιών.
Με την ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα είναι σε θέση:
Α. Μορφή Αξιολόγησης 1. Παρακολούθηση των διαλέξεων και ενεργή συμμετοχή των φοιτητών (15%) 2. Εκπόνηση και παρουσίαση Ατομικής Εργασίας ( 20%) 3. Ενεργή συμμετοχή στις παρουσιάσεις Εργασιών (5%) 4. Τελικές γραπτές εξετάσεις ή Απαλλακτική εργασία Μαΐου (60%) Β. Μορφή Αξιολόγησης Τελικές γραπτές εξετάσεις ή Απαλλακτική εργασία Μαΐου (100%)