Εκπαιδευτική Αξιολόγηση

Κωδικός
0ΕΠ05
Επίπεδο
Προπτυχιακό
Είδος
Επιλογής (ελεύθερο)
Εξάμηνο
Ελεύθερο
Περίοδος
ΧΕ
ECTS
2
Ώρες Θεωρίας
2
Ώρες Εργαστηρίου

Περιγραφή

Βασικές αρχές αξιολόγησης. Αντικείμενα, σκοποί και κριτήρια αξιολόγησης. Μοντέλα αξιολόγησης. Αξιολόγηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων, μαθησιακού υλικού και εκπαιδευτικού. Αξιολόγηση επίδοσης μαθήτριας/ητή. Βασικοί τύποι και λειτουργίες αξιολόγησης. Σχεδιασμός Δοκιμασιών Αξιολόγησης. Βαθμολόγηση και Ανατροφοδότηση. Ανάλυση και Ερμηνεία Αποτελεσμάτων. Βασική Στατιστική Επεξεργασία. Εναλλακτικές μορφές Aξιολόγησης. Αξιοποίηση Εκπαιδευτικών Τεχνολογιών στην Αξιολόγηση της Επίδοσης.

Μαθησιακοί Στόχοι

Οι διδασκόμενες/οι φοιτήτρεις/ητές θα αποκτήσουν γνώσεις που θα αφορούν θέματα εκπαιδευτικής αξιολόγησης στη διδακτική και στη μαθησιακή διαδικασία,

θα μπορούν να κατανοήσουν τα θεωρητικά και μεθοδολογικά ζητήματα που προκύπτουν από τις εφαρμογές εκπαιδευτικής αξιολόγησης,

θα δύνανται να υιοθετήσουν τρόπους και μεθόδους εκπαιδευτικής αξιολόγησης,

θα μπορούν να διακρίνουν τους διαφορετικούς τύπους αξιολόγησης, να μελετούν καλές πρακτικές και να εκφέρουν αξιολογικές κρίσεις,

θα μπορούν να αναγνωρίζουν και να εφαρμόζουν σύγχρονες μορφές και τεχνικές εκπαιδευτικής αξιολόγησης αξιοποιώντας  Εκπαιδευτικές Τεχνολογίες

Συγγράμματα - Βιβλιογραφία

  • Καψάλης, Α. & Χανιωτάκης, Ν. (2015). Εκπαιδευτική Αξιολόγηση. Θεσσαλονίκη: Αφοί Κυριακίδη. 50662505
  • Oosterhoof, A. (2010). Εκπαιδευτική Αξιολόγηση - Από τη θεωρία στην πράξη. Αθήνα: Γ. Παρίκος κ Σία. 122081631
  • Πετροπούλου, Ου., Κασιμάτη, Αικ., & Ρετάλης, Σ. (2015). ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΜΕ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ. Κάλλιπος. 320015

Τρόπος εξέτασης

Γραπτή τελική εξέταση (100%) που περιλαμβάνει:

–    Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής

–    Ερωτήσεις συμπλήρωσης κενών

 –   Ανοιχτού τύπου/Σύντομης απάντησης

 

Μετάβαση στο περιεχόμενο